✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||||
1 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | 4/2010 | ||||||
2 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 5 304 | 2 | 2 | 11/2004 | ||||||
3 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | 12/1997 | 2/2024 | ||||
4 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 15 053 | 1 | 2 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | 12/1997 | 2/2024 | ||||
5 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | 5/2004 | ||||||
6 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | |||||||
7 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 9/2009 | ||||||
8 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | 11/2004 | ||||||
9 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli. | 7/1997 | 4/2024 | ||||
79,9 km |
2 - 4 |
3 407 - 30 731 | 1,8 |
2,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku