✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
1 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | 4/2026 | |||||||
2 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 5,5 min. | 5 304 | 2 | 2 | 3/2026 | ||||||
3 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 8,5 min. | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | 1/2029 | ||||||
4 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 17,5 min. | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 2/2024 | |||||||
5 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 11,5 min. | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | 8/2034 | ||||||
6 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 4,0 min. | 15 053 | 1 | 2 | 11/2030 | ||||||
7 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | 1/2027 | |||||||
8 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 14,5 min. | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 12/2029 | ||||||
9 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 7,5 min. | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | 8/2026 | ||||||
10 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 13,0 min. | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | 5/2029 | ||||||
10 úsekov |
97,3 km |
2 - 4 |
2 601 mil. € |
82,0 min. |
5 277 - 32 334 | 1,8 |
2,3 |
2/2024 - 8/2034 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku