✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
>12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||
1 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||||||
2 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 2,2 mil. € | 10 334 - 11 542 | 577 - 783 | 2 | 2 | ||||||
3 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 8,2 mil. € | 10 088 - 50 895 | 477 - 2 380 | 2 | 1 | |||||
4 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 11,7 mil. € | 13 886 - 21 743 | 2 661 - 2 869 | 1 | 1 | Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli. | ||||
5 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 8,7 mil. € | 12 819 - 29 988 | 1 311 - 1 980 | 2 | 2 | |||||
51,8 km |
2 - 6 |
970 mil. € |
30,7 mil. € |
10 088 - 50 895 | 1,6 |
1,6 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku