✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||
1 | D1 | 4 | 418 mil. € | 394 mil. € | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | |||||
2 | R2 | 2 | 117 mil. € | 101 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | |||||
3 | D3 | 4 | 410 mil. € | 370 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | |||||
2 - 4 |
946 mil. € |
865 mil. € |
5 809 - 21 743 | 3,0 |
2,7 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku