✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||||
19 úsekov |
305,9 km |
2 - 6 |
4 893 mil. € |
54,7 min. |
3 247 - 93 344 | 3,4 |
3,9 |
|||||||||||
1 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | ||||||||||
2 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 4,4 min. | 12 064 | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | |||||||
3 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 12 104 | 4 | 4 | |||||||||
4 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 10 118 | 4 | 4 | |||||||||
5 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 1,2 min. | 13 396 | 12 862 | 3 | 4 | |||||||
6 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 3,1 min. | 12 125 | 12 157 | 3 | 4 | |||||||
7 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 5,2 min. | 28 654 | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | 11/2023 | ||||||
8 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 13,1 min. | po Lučenec 9 371, ďalej 8 954 | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | ||||||
9 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 6,7 min. | po R. Sobotu 7 978, ďalej 8 783 | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | ||||||
10 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 20 978 | 3 | 4 | 9/2020 | ||||||||
11 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 4,9 min. | 8 422 | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | ||||||
12 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 11 065 | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | 11/2022 | |||||||
13 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 7,3 min. | 8 908 | 7 793 | 2 | 4 | |||||||
14 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 8,8 min. | 15 407 | 201 mil. € spolu za 32 km R2 Včeláre - Šaca s investičnými nákladmi 288 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | ||||||
15 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 406 mil. € | 13 409 | 298 mil. €
spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. € | 7 784 | 4 | 4 | 12/2025 | ||||||
16 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 16 131 | 298 mil. €
spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. € | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | 12/2025 | ||||||
17 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 8 772 - 13 803 | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | 12/2027 | |||||||
18 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | 12 176 | 7 972 | 3 | 4 | ||||||||
19 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 1 303 - 10 541 | 271 mil. € spolu za 64 km R3 Zvolen - Šahy s odhadovanými investičnými nákladmi 770 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | |||||||
19 úsekov |
305,9 km |
2 - 6 |
4 893 mil. € |
54,7 min. |
3 247 - 93 344 | 3,4 |
3,9 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku