✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | |||||||||||||
19 úsekov |
289,5 km |
2 - 4 |
4 998 mil. € |
99,8 km |
3 247 - 14 648 | 3,4 |
3,9 |
7/2024 - po 2040 |
|||||||||||
1 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 9,2 km | 8 780 - 11 203 | 6 367 - 8 795 | 3 | 4 | 6/2011 | 2024 (+2,8) | |||||||
2 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 6,2 km | 5 304 | 3 888 | 2 | 2 | 3/2010 | 3/2026 (+4,7) | ||||||
3 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 4 | 4 | 11/2021 | 4/2029 (+4,1) | |||||||||
4 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 4 | 4 | 9/2021 | 4/2029 (+4,1) | |||||||||
5 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 2,5 km | 12 862 | 10 033 | 3 | 4 | 7/2013 | 10/2028 (+4,2) | ||||||
6 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 6,5 km | 12 157 | 9 342 | 3 | 4 | 7/2013 | 12/2028 (+4,3) | ||||||
7 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 10,8 km | 14 176 - 14 186 | 10 038 - 10 657 | 2 | 4 | 6/2008 | 1/2029 (+3,0) | ||||||
8 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 20,7 km | 6 969 - 10 726 | 5 149 - 8 286 | 4 | 4 | 5/2012 | 4/2028 (+4,8) | ||||||
9 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 10,6 km | 6 412 - 8 112 | 4 898 - 6 394 | 4 | 4 | 6/2010 | 8/2028 (+5,1) | ||||||
10 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | 2/2026 | 6/2033 (+3,3) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||||
11 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 7,8 km | 5 587 | 4 388 | 5 | 4 | 3/2022 | 2/2031 (+4,1) | ||||||
12 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 6 810 - 9 018 | 2 | 4 | 9/2013 | 3/2031 (+5,9) | |||||||
13 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 11,5 km | 7 793 | 5 879 | 2 | 4 | 5/2013 | 9/2031 (+5,4) | ||||||
14 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 14,0 km | 5 809 - 8 826 | 4 474 - 7 101 | 5 | 4 | 7/2024 | 7/2032 (+5,3) | ||||||
15 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 406 mil. € | 7 784 | 6 307 | 4 | 4 | 5/2028 | 5/2033 (+10,2) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
16 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 9 704 - 13 715 | 8 096 - 11 348 | 4 | 4 | 5/2028 | 5/2033 (+10,2) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
17 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 494 - 12 657 | 4 | 4 | 5/2030 | 8/2037 (+5,9) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, severo-južná časť úseku (od Ráztočna po Žiar nad Hronom) však má byť súčasťou posúdenia variantov Severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1 na severe Slovenska a hranicou s Maďarskom. | ||||||
18 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | 7 972 | 4 717 | 3 | 4 | 3/2025 (0,0) | ||||||||
19 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 2 252 - 9 218 | 4 | 4 | po 2040 (+13,9) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||||
19 úsekov |
289,5 km |
2 - 4 |
4 998 mil. € |
99,8 km |
3 247 - 14 648 | 3,4 |
3,9 |
7/2024 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku