✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
129,9 km |
2 - 4 |
2 633 mil. € |
2 355 mil. € |
80,8 km |
2 156 - 14 186 | 3,3 |
3,7 |
||||||
1 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 67 mil. € | 5,1 km | 2 | 2 | |||||
2 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 183 mil. € | 10,0 km | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | ||||
3 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 234 mil. € | 15,4 km | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | ||||
4 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 47 mil. € | 3,2 km | 12 862 | 3 | 4 | ||||
5 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 108 mil. € | 5,7 km | 12 157 | 3 | 4 | ||||
6 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 278 mil. € | 10,8 km | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | ||||
7 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 192 mil. € | 20,8 km | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | ||||
8 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 114 mil. € | 9,8 km | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | ||||
9 | R1 | 4,6 km | 4 | 100 mil. € | 90 mil. € | 11 611 | 4 | 3 | |||||
10 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 738 mil. € | 3 | 4 | ||||||
11 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 121 mil. € | 5 | 5 | ||||||
12 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 182 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | |||||
129,9 km |
2 - 4 |
2 633 mil. € |
2 355 mil. € |
80,8 km |
2 156 - 14 186 | 3,3 |
3,7 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku