✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
|
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||||
1 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 2 | 1 | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 8/2022 (+2,2) | ||||||
2 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 3 | 1 | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 10/2024 (+2,6) | |||||
3 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 1 | 2 | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | 1/2029 (+3,0) | ||||
4 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 4 | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | 8/2037 (+5,9) | ||||||
78,5 km |
2 - 4 |
10 |
4 |
1 243 mil. € |
5 762 - 50 895 | 2,5 |
2,8 |
8/2022 - 8/2037 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku