✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
po ocenení sociálno-ekonomických prínosov za 30 rokov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||
1 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | NDS údaj neposkytla | 4 001 | 3 | 3 | ||||||
2 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | NDS údaj neposkytla | 3 | 3 | |||||||
3 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | NDS údaj neposkytla | 12 157 | 3 | 4 | ||||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | NDS údaj neposkytla | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | ||||||
5 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | NDS údaj neposkytla | 12 862 | 3 | 4 | ||||||
6 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 11,7 % | 15 053 | 1 | 2 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | |||||
6 úsekov |
50,9 km |
2 - 4 |
1 056 mil. € |
4 001 - 15 053 | 2,5 |
3,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku