✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||
1 | ![]() | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | |||||
2 | ![]() | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 12 862 | 3 | 4 | |||||
3 | ![]() | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 15 053 | 1 | 2 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | ||||
4 | ![]() | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | |||||
5 | ![]() | R3 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 3 | 3 | ||||||
6 | ![]() | R2 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | |||||
6 úsekov |
88,0 km |
2 - 4 |
1 501 mil. € |
5 762 - 18 098 | 2,8 |
3,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku