✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
1 | R1 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 317 mil. € | 16 131 | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | ||||
2 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 60 mil. € | 9 865 | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | ||||
3 | R5 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | 49 mil. € | 12 176 | 7 972 | 3 | 4 | ||||
4 | R3 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 541 mil. € | 1 303 - 10 541 | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | ||||
72,9 km |
2 - 4 |
1 064 mil. € |
967 mil. € |
3 247 - 13 715 | 4,0 |
4,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku