✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
<3,5 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
|||||||||
1 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 679 - 8 658 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | ||||||
2 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | po Lučenec 9 371, ďalej 8 954 | 6 969 - 10 726 | 557 - 946 | 4 | 4 | 4/2028 (+4,8) | ||||
3 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 713 - 13 545 | 469 - 796 | 5 | 5 | po 2040 | ||||
4 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2 317 v priemere za dlhý úsek NZ - LC | 2 156 - 6 890 | 244 - 497 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 13 009 | 5 098 - 5 557 | 421 - 428 | 4 | 2 | po 2040 (0,0) | ||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 9 865 | 5 420 - 8 693 | 476 - 755 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | 12 176 | 7 972 | 499 | 3 | 4 | 3/2025 (0,0) | ||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2 317 v priemere za dlhý úsek NZ - LC | 2 228 - 6 331 | 178 - 352 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 1 303 - 10 541 | 3 247 - 11 434 | 214 - 760 | 4 | 4 | po 2040 (+13,9) | ||||
9 úsekov |
221,1 km |
2 - 6 |
2 256 mil. € |
2 156 - 93 344 | 4,0 |
4,0 |
11/2021 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku