✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
po ocenení sociálno-ekonomických prínosov za 30 rokov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
11 úsekov |
316,0 km |
2 - 4 |
3 760 mil. € |
1 065 - 14 648 | 4,4 |
4,4 |
|||||||||||
1 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 7,3 % | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | |||||||
2 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | NDS údaj neposkytla | 9 704 - 13 715 | 4 | Súčasná cesta kapacitne postačuje a perspektívne ju odľahčí kompletizácia diaľnice D1. Tá odbremení trasu cez Donovaly od východo-západného tranzidu, ktorý ju dočasne využíva. | 4 | 7/2030 | |||||
3 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 5,8 % | 5 762 - 14 648 | 4 | Z tohto úseku bude potrebná iba časť medzi Handlovou a Žiarom nad Hronom, aj to až spolu s prepojením medzi Handlovou a Turčianskou kotlinou (R3 Ráztočno - Horná Štubňa), ktorý by sem presmeroval aj severo-južný tranzit stredným Slovenskom a využitie úseku citeľne zvýšil. | 4 | 10/2033 | |||||
4 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 713 - 13 545 | 5 | Po plánovanom rozšírení diaľnice D1 z Bratislavy do Senca na 8-pruh a ďalej do Trnavy na plnohodnotný 6-pruh nebude nová súbežná 4-pruhová rýchlocesta ešte veľmi dlho potrebná. | 5 | ||||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | -0,5 % | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | |||||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | |||||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 2,2 % | 5 420 - 8 693 | 5 | Ide o jednu z najmenej potrebných stavieb NDS. Intenzita dopravy je tu veľmi nízka. V roku 2017 otvorený polovičný profil diaľnice na tomto úseku bude dlho postačovať s veľkou kapacitnou rezervou. | 5 | ||||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | NDS údaj neposkytla | 7 972 | 3 | 4 | |||||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | -0,6 % | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | |||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | NDS údaj neposkytla | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | |||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 4,3 % | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | |||||||
11 úsekov |
316,0 km |
2 - 4 |
3 760 mil. € |
1 065 - 14 648 | 4,4 |
4,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku