✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
po ocenení sociálno-ekonomických prínosov za 30 rokov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
1 | 3. | 3/2022 | ![]() | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 6,3 mil. € | 13,7 % | 1 | 1 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | |||
2 | 50. - 52. | 5/2030 | ![]() | R4 | 8,0 km | 2 | 133 mil. € | 5,8 mil. € | NDS údaj neposkytla | 4 | 3 | ||||
3 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 7,8 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 | 5 | Postup možnej prípravy bude stanovený po spracovaní štúdie realizovateľnosti | |||
4 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 12,1 mil. € | -0,5 % | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||
5 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 3,3 mil. € | NDS údaj neposkytla | 4 | 2 | V zmysle záverov Štúdie realizovateľnosti sa uvažuje s výstavbou úseku po roku 2040, existujúca - nedávno zmodernizovaná - cesta I/65 by dovtedy mala kapacitne vyhovovať | |||
6 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 0,3 mil. € | 2,2 % | 5 | 5 | Štúdia uskutočniteľnosti nepreukázala potrebu dostavby na plný profil | |||
7 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R5 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | 0,7 mil. € | NDS údaj neposkytla | 3 | 4 | NDS stiahla žiadosť o územné rozhodnutie, od roku 2018 je príprava pozastavená. Prípadná budúca príprava pôjde znova takmer od začiatku (je nutné hľadať menej nákladné riešenie) | |||
8 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 16,1 mil. € | -0,6 % | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||
9 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R3 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 27,0 mil. € | NDS údaj neposkytla | 4 | 4 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať po roku 2040 | |||
10 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 15,2 mil. € | 4,3 % | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||
10 úsekov |
260,5 km |
2 - 8 |
2 880 mil. € |
94,6 mil. € |
4,1 |
3,9 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku