✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 | R1 | 42,1 km | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | po 2040 | Postup možnej prípravy bude stanovený po spracovaní štúdie realizovateľnosti | |||||
2 | R7 | 29,2 km | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | po 2040 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||
3 | D3 | 3,1 km | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | po 2040 | Štúdia uskutočniteľnosti nepreukázala potrebu dostavby na plný profil | |||||
4 | R7 | 71,3 km | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | po 2040 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||
5 | R3 | 10,3 km | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | po 2040 | V zmysle záverov štúdie realizovateľnosti sa uvažuje s výstavbou úseku po roku 2040, existujúca - nedávno zmodernizovaná - cesta I/65 by dovtedy mala kapacitne vyhovovať | |||||
6 | R3 | 58,5 km | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | po 2040 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať po roku 2040 | |||||
7 | R5 | 1,7 km | 54 mil. € | 7 972 | 3 | 4 | NDS stiahla žiadosť o územné rozhodnutie, od roku 2018 je príprava pozastavená. O ďalšom postupe prípravy sa zatiaľ nerozhodlo. Keďže pôvodne projektované riešenie bolo technicky veľmi náročné a mimoriadne drahé, budúca príprava pôjde znova takmer od začiatku - hľadaním primeranejšieho riešenia | ||||||
7 úsekov |
216,2 km |
2 231 mil. € |
1 065 - 13 545 | 4,4 |
4,3 |
po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku