✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
po ocenení sociálno-ekonomických prínosov za 30 rokov
|
3,5 - 12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||
1 | 50. - 52. | 5/2030 | 8,0 km | 2 | 133 mil. € | NDS údaj neposkytla | 127 - 169 | 4 | 3 | |||||
2 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | NDS údaj neposkytla | 129 - 338 | 5 | 5 | Postup možnej prípravy bude stanovený po spracovaní štúdie realizovateľnosti | ||||
3 | 71. - 78. | po 2040 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | -0,5 % | 90 - 156 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||
4 | 71. - 78. | po 2040 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | NDS údaj neposkytla | 147 - 155 | 4 | 2 | V zmysle záverov štúdie realizovateľnosti sa uvažuje s výstavbou úseku po roku 2040, existujúca - nedávno zmodernizovaná - cesta I/65 by dovtedy mala kapacitne vyhovovať | ||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 2,2 % | 150 - 245 | 5 | 5 | Štúdia uskutočniteľnosti nepreukázala potrebu dostavby na plný profil | ||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | NDS údaj neposkytla | 246 | 3 | 4 | NDS stiahla žiadosť o územné rozhodnutie, od roku 2018 je príprava pozastavená. O ďalšom postupe prípravy sa zatiaľ nerozhodlo. Keďže pôvodne projektované riešenie bolo technicky veľmi náročné a mimoriadne drahé, budúca príprava pôjde znova takmer od začiatku - hľadaním primeranejšieho riešenia | ||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | -0,6 % | 45 - 173 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | NDS údaj neposkytla | 62 - 372 | 4 | 4 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať po roku 2040 | ||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 4,3 % | 39 - 162 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||
9 úsekov |
257,0 km |
2 - 4 |
2 732 mil. € |
4,4 |
4,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku