✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||||
1 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 16,4 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | 4/2010 | |||||||
2 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | 1,5 mil. € | 7 972 | 3 | 4 | 2/2007 | ostatné | ||||||
3 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 16,2 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | 6/2008 | variant TEN-T | ||||||
4 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 0,0 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | 6/2009 | |||||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 2,1 mil. € | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | 5/2008 | variant TEN-T | ||||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 5,5 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | 10/2005 | ostatné | ||||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 9,1 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | 10/2005 | ostatné | ||||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 14,6 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | 10/2005 | ostatné | ||||||
9 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 2,9 mil. € | 5 | 5 | 11/2009 | 1/2026 | |||||||
9 úsekov |
255,9 km |
2 - 6 |
2 705 mil. € |
68,2 mil. € |
1 065 - 13 545 | 4,6 |
4,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku