✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||||
1 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 11,7 mil. € | 11 065 | 8 634 - 11 116 | 120 - 202 | 2 | 4 | 0 % | |||||
2 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 15,0 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 713 - 13 545 | 14 - 114 | 5 | 5 | 0 % | |||||
3 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 7,9 mil. € | 2 317 v priemere za dlhý úsek NZ - LC | 2 156 - 6 890 | 18 - 123 | 5 | 5 | 0 % | |||||
4 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 8,9 mil. € | 13 009 | 5 098 - 5 557 | 48 - 73 | 4 | 2 | 0 % | |||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 19,3 mil. € | 9 865 | 5 420 - 8 693 | 55 - 160 | 5 | 5 | 0 % | |||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | 31,7 mil. € | 12 176 | 7 972 | 67 | 3 | 4 | 0 % | |||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 11,2 mil. € | 2 317 v priemere za dlhý úsek NZ - LC | 2 228 - 6 331 | 8 - 149 | 5 | 5 | 0 % | |||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 10,4 mil. € | 1 303 - 10 541 | 3 247 - 11 434 | 45 - 182 | 4 | 4 | 0 % | |||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 7,8 mil. € | 2 317 v priemere za dlhý úsek NZ - LC | 1 065 - 4 239 | 5 - 61 | 5 | 5 | 0 % | |||||
9 úsekov |
258,6 km |
2 - 4 |
10,5 mil. € |
1 065 - 13 545 | 4,2 |
4,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku