✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
1 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 21,3 mil. € | 12 387 - 17 316 | 775 - 1 092 | 2 | 3 | 7 % | |||||
2 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 11,7 mil. € | 8 634 - 11 116 | 1 189 - 1 517 | 2 | 4 | 0 % | |||||
3 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 15,0 mil. € | 5 713 - 13 545 | 644 - 1 514 | 5 | 5 | 0 % | |||||
4 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 7,9 mil. € | 2 156 - 6 890 | 363 - 573 | 5 | 5 | 0 % | |||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 8,9 mil. € | 5 098 - 5 557 | 1 155 - 1 257 | 4 | 2 | 0 % | |||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 19,3 mil. € | 5 420 - 8 693 | 538 - 614 | 5 | 5 | 0 % | |||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | 31,7 mil. € | 7 972 | 2 756 | 3 | 4 | 0 % | |||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 11,2 mil. € | 2 228 - 6 331 | 150 - 416 | 5 | 5 | 0 % | |||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 10,4 mil. € | 3 247 - 11 434 | 616 - 1 456 | 4 | 4 | 0 % | |||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 7,8 mil. € | 1 065 - 4 239 | 144 - 733 | 5 | 5 | 0 % | |||||
10 úsekov |
266,7 km |
2 - 4 |
10,8 mil. € |
1 065 - 17 316 | 4,0 |
4,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku