✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
<3,5 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
||||||||||
1 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 212 m | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 751 - 846 | 3 | 4 | 2024 (+2,8) | ||||||
2 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 336 m | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 244 - 497 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | |||||
3 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 300 m | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 421 - 428 | 4 | 2 | po 2040 (0,0) | |||||
4 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 476 - 755 | 5 | Ide o jednu z najmenej potrebných stavieb NDS. Intenzita dopravy je tu veľmi nízka. V roku 2017 otvorený polovičný profil diaľnice na tomto úseku bude dlho postačovať s veľkou kapacitnou rezervou. | 5 | po 2040 (0,0) | |||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | 128 m | 54 mil. € | 7 972 | 499 | 3 | 4 | 3/2025 (0,0) | |||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 1 114 m | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 178 - 352 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | |||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 2 619 m | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 214 - 760 | 4 | 4 | po 2040 (+13,9) | |||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 1 130 m | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 71 - 279 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | |||||
8 úsekov |
216,0 km |
2 - 4 |
5 839 m |
2 235 mil. € |
1 065 - 11 434 | 4,3 |
4,3 |
7/2024 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku