✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
1 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | R 24,5/120 (100) | Martin, Rakovo | 191 mil. € | 3 | 3 | ||||
2 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | R 24,5/120 | 631 mil. € | 5 | Po plánovanom rozšírení diaľnice D1 z Bratislavy do Senca na 8-pruh a ďalej do Trnavy na plnohodnotný 6-pruh nebude nová súbežná 4-pruhová rýchlocesta ešte veľmi dlho potrebná. | 5 | ||||
3 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | R 11,5/120 | Bešeňov, Čaka | 230 mil. € | 5 | 5 | ||||
4 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | R 24,5/120(100), plánované v 1/2-profile | 92 mil. € | 4 | 2 | |||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | D 26,5/100 | 60 mil. € | 5 | Ide o jednu z najmenej potrebných stavieb NDS. Intenzita dopravy je tu veľmi nízka. V roku 2017 otvorený polovičný profil diaľnice na tomto úseku bude dlho postačovať s veľkou kapacitnou rezervou. | 5 | ||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | R 11,5/120 | Kľačany, Lučenec Západ, Lučenec Východ | 367 mil. € | 5 | 5 | ||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | Budča, privádzače D. Niva, Babiná, Hont. Nemce, Dudince, Semerovce | 611 mil. € | 4 | 4 | ||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | R 11,5/120 | Šárovce, Demandice, Tupá, Šahy, Tešmák, Veľký Krtíš | 553 mil. € | 5 | 5 | ||||
261,3 km |
2 - 4 |
2 735 mil. € |
4,5 |
4,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku