✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
3,5 - 12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
1 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | R3 stred (Turiec) | 305 mil. € | 3 | 3 | 4/2029 | 8/2034 | |||||||
2 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | R1 západ | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 129 - 338 | 5 | 5 | |||||||
3 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | R7 stred | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 90 - 156 | 5 | 5 | po 2040 | ||||||
4 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | R3 stred (Turiec) | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 147 - 155 | 4 | 2 | po 2040 | ||||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | D3 Kysuce | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 150 - 245 | 5 | 5 | 11/2009 | ||||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | R7 stred | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 45 - 173 | 5 | 5 | po 2040 | ||||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | R3 juh | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 62 - 372 | 4 | 4 | po 2040 | ||||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | R7 stred | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 39 - 162 | 5 | 5 | po 2040 | ||||||
8 úsekov |
261,3 km |
2 - 4 |
2 849 mil. € |
1 065 - 13 545 | 4,5 |
4,3 |
8/2034 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku