✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
1 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 1 | 772 mil. € | 3 | 4 | ||||||||
2 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 14 - 114 | 5 | 5 | ||||||
3 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 2 | 230 mil. € | 15 mil. eur | 2 156 - 6 890 | 18 - 123 | 5 | 5 | |||||
4 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 0 | 92 mil. € | 695 mil. € spolu za 32 km R3 Martin - Horná Štubňa s investičnými nákladmi 353 mil. € | 5 098 - 5 557 | 48 - 73 | 4 | 2 | |||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 0 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 55 - 160 | 5 | 5 | ||||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 3 | 367 mil. € | 20 mil. eur | 2 228 - 6 331 | 8 - 149 | 5 | 5 | |||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 6 | 611 mil. € | 271 mil. € spolu za 64 km R3 Zvolen - Šahy s odhadovanými investičnými nákladmi 770 mil. € | 3 247 - 11 434 | 45 - 182 | 4 | 4 | |||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 6 | 553 mil. € | 111 mil. eur | 1 065 - 4 239 | 5 - 61 | 5 | 5 | |||||
259,8 km |
2 - 4 |
22 |
3 316 mil. € |
1 065 - 13 545 | 4,5 |
4,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku