✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
pozemky
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
1 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 7,5 mil. € | 210 mil. € | 4 | 4 | ||||||
2 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 5,5 mil. € | 114 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | |||||
3 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 4,8 mil. € | 317 mil. € | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | |||||
4 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 60,7 mil. € | 546 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | |||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 30,0 mil. € | 182 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | |||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 15,0 mil. € | 71 mil. € | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | |||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 0,1 mil. € | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | |||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 40,0 mil. € | 302 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | |||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 27,5 mil. € | 541 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | |||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 38,0 mil. € | 485 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | |||||
290,9 km |
2 - 4 |
3 234 mil. € |
229,0 mil. € |
2 828 mil. € |
1 065 - 13 715 | 4,5 |
4,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku