✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
- predĺženie
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
||||||||||
1 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 17,2 mil. € | 3,4 km | 17,5 km | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 12/2029 (+5,4) | ||||
2 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 23,8 mil. € | -1,0 km | 15,0 km | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | 7/2034 (+10,0) | ||||
3 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 13,0 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | po 2040 | ||||||
4 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 6,2 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 6,9 mil. € | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | po 2040 (0,0) | ||||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 19,1 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 9,2 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 9,2 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | po 2040 (+13,9) | ||||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 6,8 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||||||
9 úsekov |
278,9 km |
2 - 4 |
3 104 mil. € |
10,2 mil. € |
2,4 km |
32,5 km |
1 065 - 29 988 | 4,2 |
3,9 |
12/2029 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku