✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||
1 | 59. | 7/2031 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 2 | 2 | ||||
2 | 60. - 61. | 8/2031 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 3 | 2 | ||||
3 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 | 5 | Postup možnej prípravy bude stanovený po spracovaní štúdie realizovateľnosti | |||
4 | 71. - 78. | po 2040 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 4 | 2 | V zmysle záverov štúdie realizovateľnosti sa uvažuje s výstavbou úseku po roku 2040, existujúca - nedávno zmodernizovaná - cesta I/65 by dovtedy mala kapacitne vyhovovať | |||
5 | 71. - 78. | po 2040 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 | 5 | Štúdia uskutočniteľnosti nepreukázala potrebu dostavby na plný profil | |||
6 | 71. - 78. | po 2040 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||
7 | 71. - 78. | po 2040 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 4 | 4 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať po roku 2040 | |||
8 | 71. - 78. | po 2040 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||
246,5 km |
2 - 4 |
2 731 mil. € |
4,1 |
3,8 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku