✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||||
1 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 0,0 % | 4 | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | |||||
2 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 0,0 % | 2 | 116 mil. € | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | ||||||
3 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 16,3 % | 4 | Korytnica 930 m | 406 mil. € | 7 784 | 4 | 4 | |||||
4 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 0,0 % | 2 | 54 mil. € | 7 972 | 3 | 4 | ||||||
30,5 km |
6,2 % |
2 - 4 |
884 mil. € |
6 651 - 14 186 | 2,8 |
3,8 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku