✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
rok
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
14 úsekov |
168,5 km |
2 - 4 |
2 581 mil. € |
2 303 mil. € |
3 247 - 32 334 | 2,9 |
2,6 |
|||||||
1 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 535 mil. € | 2030 | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | |||||
2 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 62 mil. € | 2030 | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | |||||
3 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 58 mil. € | 2030 | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | |||||
4 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 67 mil. € | 2030 | 2 | 2 | ||||||
5 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 183 mil. € | 2030 | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | |||||
6 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 56 mil. € | 2030 | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | |||||
7 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 54 mil. € | 2030 | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | |||||
8 | R3 | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 160 mil. € | 2030 | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | |||||
9 | R3 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 75 mil. € | 2030 | 7 211 | 4 | 2 | |||||
10 | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 115 mil. € | 2030 | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | |||||
11 | R3 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 277 mil. € | 2030 | 3 | 3 | ||||||
12 | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 71 mil. € | 2030 | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | |||||
13 | R5 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | 49 mil. € | 2030 | 7 972 | 3 | 4 | |||||
14 | R3 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 541 mil. € | 2030 | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | |||||
14 úsekov |
168,5 km |
2 - 4 |
2 581 mil. € |
2 303 mil. € |
3 247 - 32 334 | 2,9 |
2,6 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku