✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
||||||||||
1 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 31,5 % | 2 | 77 mil. € | 67 mil. € | 2 | 2 | 10/2028 (+4,1) | ||||||
2 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 55,2 % | 2 | 54 mil. € | 49 mil. € | 7 972 | 3 | 4 | NDS stiahla žiadosť o územné rozhodnutie, od roku 2018 je príprava pozastavená. O ďalšom postupe prípravy sa zatiaľ nerozhodlo. Keďže pôvodne projektované riešenie bolo technicky veľmi náročné a mimoriadne drahé, budúca príprava pôjde znova takmer od začiatku - hľadaním primeranejšieho riešenia | 3/2025 (0,0) | ||||
3 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 21,1 % | 2 | 611 mil. € | 541 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať po roku 2040 | po 2040 (+13,9) | ||||
3 úseky |
65,1 km |
22,8 % |
2 |
742 mil. € |
657 mil. € |
3 247 - 11 434 | 3,0 |
3,3 |
3/2025 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku