✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
1 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 804 m | Krásno nad Kysucou | 309 mil. € | 5,2 min. | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | |||||
2 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 164 m | Široká, Jasenová, v mestskom variante tiež Kocmáľ (Mokraď) a Dolný Kubín stred | 129 mil. € | 7,7 min. | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | ||||
3 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | 128 m | Svrčinovec, Svrčinovec - hranica | 54 mil. € | 7 972 | 3 | 4 | ||||||
23,4 km |
2 - 4 |
1 096 m |
492 mil. € |
12,9 min. |
5 586 - 14 186 | 2,7 |
3,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku