✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
1 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 18,1 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | ||||||
2 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 14,5 mil. € | 9,0 min. | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | ||||||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 39,6 mil. € | 17,5 min. | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | ||||||
4 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 17,2 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | |||||||
5 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 14,7 mil. € | 10,0 min. | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | ||||||
5 úsekov |
92,5 km |
2 - 8 |
2 047 mil. € |
20,2 mil. € |
36,5 min. |
3 407 - 62 652 | 2,0 |
2,6 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku