✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
pozemky
|
3,5 - 12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
1 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 34,4 mil. € | 62 652 | . . . | 837 | 2 | 1 | ||||
2 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 12,6 mil. € | 6 651 - 9 113 | 140 - 156 | 2 | 3 | |||||
3 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 10,4 mil. € | 3 407 - 3 769 | 95 - 124 | 2 | 2 | |||||
4 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 0,5 mil. € | 10 359 | 541 | 3 | Týmto úsekom prechádza cca 12 tisíc vozidiel, z toho dvetisíc ťažkých (nad 3,5 tony). Jestvujúca diaľnica v polovičnom profile kapacitne zvládne aj o polovicu vyššiu dopravnú záťaž. Vnímanie potreby dobudovania druhej rúry Braniska súvisí skôr s uzatváraním tunela počas technologických odstávok z dôvodu údržby a opráv, čomu však nie je namieste prisudzovať rovnakú naliehavosť ako riešeniu iných úsekov, ktoré sú podobnou dopravou po nevyhovujúcej ceste zaťažené celoročne. | 3 | ||||
4 úseky |
31,4 km |
2 - 8 |
793 mil. € |
57,9 mil. € |
3 407 - 62 652 | 2,3 |
2,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku