✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||||
1 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 0 m | 234 mil. € | 18,1 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | 10/2026 | ||||||
2 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 0 m | 116 mil. € | 14,5 mil. € | 5,0 min. | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | 6/2026 | ||||||
3 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 0 m | 122 mil. € | 14,7 mil. € | 5,6 min. | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | 6/2026 | ||||||
4 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 593 m | 235 mil. € | 17,7 mil. € | 3,7 min. | 7 793 | 2 | Jestvujúca cesta I/9 je na tomto úseku mimoriade úzka, na viacerých miestach neprehľadná a vôbec nevyhovujúca vysokej dopravnej záťaži. Jej kapacitu ešte zhoršuje cca 6%-né stúpanie pri obci Hradište. S ohľadom na dopravné zaťaženie sú významné tiež negatívne vplyvy na obyvateľstvo obcí Dolné Vestenice a Hradište, čo naliehavosť riešenia ešte podčiarkuje (podľa údajov zo stacionárnych radarov je tu intenzita dopravy podstatne vyššia ako údaje z celoštátneho sčítania dopravy v roku 2015, ktoré pre SSC realizoval VÚD). | 4 | 1/2028 | |||||
4 úseky |
35,6 km |
2 - 8 |
593 m |
707 mil. € |
16,6 mil. € |
14,2 min. |
3 407 - 62 652 | 2,0 |
2,5 |
6/2026 - 1/2028 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku