✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
442,7 km |
2 - 8 |
5 803 mil. € |
1 065 - 62 652 | 3,1 |
3,2 |
|||||||||
1 | 7/2016 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | |||||||||
2 | 8/2019 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 1 474 - 1 473 | 2 | 2 | ||||||
3 | 3/2021 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 1 307 - 1 203 | 2 | 2 | ||||||
4 | 1. | 10/2021 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 904 - 3 909 | 2 | 1 | |||||
5 | 5. | 4/2023 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 12 387 - 17 316 | 775 - 1 092 | 2 | 3 | |||||
6 | 8. - 9. | 3/2024 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 5 304 | 954 | 2 | 2 | |||||
7 | 12. | 7/2024 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 1 175 - 1 262 | 2 | 2 | |||||
8 | 13. | 8/2024 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 977 - 1 002 | 2 | 2 | |||||
9 | 18. | 4/2025 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | |||||||
10 | 20. - 23. | 10/2025 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2 | 2 | |||||||
11 | 20. - 23. | 10/2025 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 782 - 1 231 | 2 | 3 | |||||
12 | 20. - 23. | 10/2025 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 1 577 - 2 085 | 2 | 2 | |||||
13 | 25. | 1/2026 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 654 - 3 209 | 2 | 4 | |||||
14 | 34. - 36. | 6/2027 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 6 104 | 2 | 1 | ||||
15 | 34. - 36. | 6/2027 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 6 651 - 9 113 | 750 - 771 | 2 | 3 | |||||
16 | 34. - 36. | 6/2027 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 1 298 - 1 289 | 2 | 2 | |||||
17 | 37. - 38. | 2/2028 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 5 587 | 711 | 5 | 4 | |||||
18 | 39. - 40. | 3/2028 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 1 189 - 1 517 | 2 | 4 | |||||
19 | 41. | 9/2028 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 7 793 | 1 259 | 2 | 4 | |||||
20 | 44. - 45. | 2/2029 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 787 - 807 | 5 | 5 | |||||
21 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | |||||||
22 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 881 - 1 194 | 5 | 4 | |||||
23 | 48. - 49. | 9/2029 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 780 - 984 | 5 | 5 | |||||
24 | 48. - 49. | 9/2029 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 1 024 - 1 288 | 4 | 3 | |||||
25 | 59. | 7/2031 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 12 819 - 29 988 | 1 901 - 3 009 | 2 | 2 | |||||
26 | 62. - 63. | 10/2032 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 7 510 | 5 | 5 | ||||
27 | 62. - 63. | 10/2032 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | |||||||
28 | 64. - 68. | 8/2033 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 6 207 - 8 525 | 911 - 840 | 2 | 2 | |||||
29 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 644 - 1 514 | 5 | 5 | Postup možnej prípravy bude stanovený po spracovaní štúdie realizovateľnosti | ||||
30 | 71. - 78. | po 2040 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 363 - 573 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||
31 | 71. - 78. | po 2040 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 538 - 614 | 5 | 5 | Štúdia uskutočniteľnosti nepreukázala potrebu dostavby na plný profil | ||||
32 | 71. - 78. | po 2040 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 150 - 416 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||
33 | 71. - 78. | po 2040 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 144 - 733 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||
442,7 km |
2 - 8 |
5 803 mil. € |
1 065 - 62 652 | 3,1 |
3,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku