✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
5 - vysoko predražená, 1 - veľmi nízka
| ||||||||||
201,3 km |
0,8 % |
2 - 8 |
3 407 - 62 652 | 2,0 |
2,3 |
||||||||||
1 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 0,0 % | 4 | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | |||||||
2 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 0,0 % | 2 | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | |||||||
3 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 0,0 % | 4 | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | ||||||
4 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 0,0 % | 4 | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | ||||||
5 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 0,0 % | 2 | 5 304 | 2 | 2 | ||||||
6 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 0,0 % | 2 | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | ||||||
7 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 0,0 % | 2 | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Pri všetkých projektoch je pred ich realizáciou potrebné overiť spoločenskú návratnosť v súlade s platnými metodikami a optimalizovať ich náklady. Náklady sa javia vysoké najmä pri projektoch R2 - Križovatka D1 - Trenčianska Turná, R2 - Zacharovce - Figa a R7 - Dolný Bar - Nové Zámky." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
8 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 0,0 % | 2 | 2 | 1 | |||||||
9 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 0,0 % | 2 | 2 | 2 | |||||||
10 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 7,6 % | 2 | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | ||||||
11 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 3,0 % | 4 | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | ||||||
12 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 0,0 % | 4 | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
13 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 0,0 % | 4 | 14 625 | 2 | 2 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
14 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 0,0 % | 8 | 62 652 | . . . | 2 | 1 | |||||
15 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 0,0 % | 2 | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | ||||||
16 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 0,0 % | 2 | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | ||||||
17 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 0,0 % | 2 | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | ||||||
18 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 5,1 % | 2 | 7 793 | 2 | 4 | ||||||
19 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 0,0 % | 4 | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
20 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 0,0 % | 4 | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | ||||||
21 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 0,0 % | 4 | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | ||||||
201,3 km |
0,8 % |
2 - 8 |
3 407 - 62 652 | 2,0 |
2,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku