✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||
171,3 km |
2 - 8 |
2 931 mil. € |
2,0 |
2,3 |
|||||||||
1 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 51 - 106 | 2 | 2 | |||||
2 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 230 - 281 | 2 | 2 | |||||
3 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 90 - 464 | 2 | 1 | ||||
4 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 109 - 210 | 2 | 3 | ||||
5 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 53 | 2 | 2 | ||||
6 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 123 - 165 | 2 | 2 | ||||
7 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 78 - 98 | 2 | 2 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Pri všetkých projektoch je pred ich realizáciou potrebné overiť spoločenskú návratnosť v súlade s platnými metodikami a optimalizovať ich náklady. Náklady sa javia vysoké najmä pri projektoch R2 - Križovatka D1 - Trenčianska Turná, R2 - Zacharovce - Figa a R7 - Dolný Bar - Nové Zámky." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||
8 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | |||||
9 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2 | 2 | |||||
10 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 88 - 175 | 2 | 3 | ||||
11 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 62 - 103 | 2 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||
12 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 181 | 2 | 2 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||
13 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 530 | 2 | 1 | ||||
14 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 69 - 141 | 2 | 3 | ||||
15 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 42 - 71 | 2 | 2 | ||||
16 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 120 - 202 | 2 | 4 | ||||
17 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 82 | 2 | 4 | ||||
18 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 42 - 395 | 2 | 2 | ||||
19 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 94 - 185 | 2 | 2 | ||||
171,3 km |
2 - 8 |
2 931 mil. € |
2,0 |
2,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku