✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||||
416,8 km |
2 - 8 |
40 660 m |
9 195 mil. € |
2 552 - 62 652 | 3,2 |
3,3 |
||||||||||||
1 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 4 932 m | 321 mil. € | 17 042 | 10 359 | 3 | 3 | |||||||
2 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 0 m | 321 mil. € | NDS údaj neposkytla | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | ||||||
3 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 0 m | 234 mil. € | 83 524 | 62 652 | . . . | 2 | 1 | ||||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 0 m | 133 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 | 5 | ||||||||
5 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 10 990 m | 772 mil. € | 20 978 | 3 | 4 | ||||||||
6 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 0 m | 77 mil. € | 5 660 | 2 | 2 | ||||||||
7 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 0 m | 112 mil. € | 11 065 | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | |||||||
8 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 0 m | 227 mil. € | 12 104 | 4 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Hodnotenie nezohľadňuje prevedenie dopravy z iných cestných ťahov či dopravných módov (...) Dobudovanie rýchlostnej cesty R7 z Nových Zámkov do Bratislavy môže odviesť cestujúcich z prímestských vlakov. Takýto presun, resp. indukciu dopravy nie je možné bez kvalitného dopravného modelu odhadnúť, v hodnotení preto nefiguruje. Ich zahrnutie by však nutne neznamenalo vyššie prínosy, v prípade prevedenia dopravy z ekologickejších módov či pomalších a kratších ciest môže znamenať záporné prínosy v oblasti emisií, spotreby PHM či hluku." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||||
9 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 0 m | 116 mil. € | 7 822 | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | |||||||
10 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 0 m | 93 mil. € | 10 783 | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | |||||||
11 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | 0 m | 191 mil. € | 25 850 | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Hodnotenie nezohľadňuje prevedenie dopravy z iných cestných ťahov či dopravných módov (...) Dobudovanie rýchlostnej cesty R7 z Nových Zámkov do Bratislavy môže odviesť cestujúcich z prímestských vlakov. Takýto presun, resp. indukciu dopravy nie je možné bez kvalitného dopravného modelu odhadnúť, v hodnotení preto nefiguruje. Ich zahrnutie by však nutne neznamenalo vyššie prínosy, v prípade prevedenia dopravy z ekologickejších módov či pomalších a kratších ciest môže znamenať záporné prínosy v oblasti emisií, spotreby PHM či hluku." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
12 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 0 m | 73 mil. € | 8 422 | 5 587 | 5 | 4 | |||||||
13 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 1 880 m | 406 mil. € | 13 409 | 7 784 | 4 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
14 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 0 m | 133 mil. € | 8 195 | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | |||||||
15 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 0 m | 105 mil. € | 11 489 | 14 625 | 2 | 2 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
16 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 1 400 m | 339 mil. € | 16 131 | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
17 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 0 m | 211 mil. € | po Lučenec 9 371, ďalej 8 954 | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | |||||||
18 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 0 m | 191 mil. € | 17 821 | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
19 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 0 m | 161 mil. € | 16 380 | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Hodnotenie nezohľadňuje prevedenie dopravy z iných cestných ťahov či dopravných módov (...) Dobudovanie rýchlostnej cesty R7 z Nových Zámkov do Bratislavy môže odviesť cestujúcich z prímestských vlakov. Takýto presun, resp. indukciu dopravy nie je možné bez kvalitného dopravného modelu odhadnúť, v hodnotení preto nefiguruje. Ich zahrnutie by však nutne neznamenalo vyššie prínosy, v prípade prevedenia dopravy z ekologickejších módov či pomalších a kratších ciest môže znamenať záporné prínosy v oblasti emisií, spotreby PHM či hluku." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
20 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 510 m | 277 mil. € | 12 676 - 16 847 | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | |||||||
21 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 0 m | 224 mil. € | 15 407 | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | |||||||
22 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 630 m | 199 mil. € | 6 090 | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | |||||||
23 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 590 m | 179 mil. € | 26 769 | 15 053 | 1 | 2 | |||||||
24 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 0 m | 125 mil. € | po R. Sobotu 7 978, ďalej 8 783 | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | |||||||
25 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 593 m | 235 mil. € | 8 908 | 7 793 | 2 | 4 | |||||||
26 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 0 m | 124 mil. € | 7 637 | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | |||||||
27 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 0 m | 122 mil. € | 4 129 | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | |||||||
28 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 4 282 m | 272 mil. € | 6 302 | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | |||||||
29 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | 0 m | 100 mil. € | 14 868 | 11 611 | 4 | 3 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
30 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 4 780 m | 785 mil. € | 13 409 | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
31 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 0 m | 101 mil. € | 8 391 | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | |||||||
32 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 1 385 m | 176 mil. € | 8 348 | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | |||||||
33 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 0 m | 59 mil. € | 13 396 | 12 862 | 3 | 4 | |||||||
34 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 8 688 m | 1 235 mil. € | 25 191 | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
35 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 0 m | 117 mil. € | 15 407 | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | |||||||
36 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 0 m | 172 mil. € | 10 118 | 4 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Hodnotenie nezohľadňuje prevedenie dopravy z iných cestných ťahov či dopravných módov (...) Dobudovanie rýchlostnej cesty R7 z Nových Zámkov do Bratislavy môže odviesť cestujúcich z prímestských vlakov. Takýto presun, resp. indukciu dopravy nie je možné bez kvalitného dopravného modelu odhadnúť, v hodnotení preto nefiguruje. Ich zahrnutie by však nutne neznamenalo vyššie prínosy, v prípade prevedenia dopravy z ekologickejších módov či pomalších a kratších ciest môže znamenať záporné prínosy v oblasti emisií, spotreby PHM či hluku." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||||
37 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 0 m | 287 mil. € | Tranzit medzi B. Bystricou a Lučencom skráti severný obchvat Zvolena o 3 km, ušetrí 11 min. osobným a 8 min. nákladným vozidlám | 13 441 | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | ||||||
38 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | 0 m | 63 mil. € | 1 303 | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | |||||||
39 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 0 m | 129 mil. € | 4 200 | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | |||||||
416,8 km |
2 - 8 |
40 660 m |
9 195 mil. € |
2 552 - 62 652 | 3,2 |
3,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku