✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
stavebné práce
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
1 | 14. - 15. | 10/2024 | ![]() | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 12,1 mil. € | 4 | 4 | ||||||||
2 | 34. - 36. | 6/2027 | ![]() | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 22,1 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | 6/2016 | |||||
3 | 34. - 36. | 6/2027 | ![]() | R4 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 17,8 mil. € | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | 6/2024 | ||||||
4 | 34. - 36. | 6/2027 | ![]() | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 17,5 mil. € | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | 6/2024 | ||||||
5 | 59. | 7/2031 | ![]() | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 26,7 mil. € | 12 819 - 29 988 | 2 | Jestvujúca cesta I/16 cez Zvolen pretína mesto našťastie mimo centra, avšak v trase, ktoré mesto rozdeľuje. V intraviláne zároveň plní úlohu kľúčovej vnútromestskej komunikácie, keďže spája sídliská na juhu mesta s centrom Zvolena. Vysoké dopravné zaťaženie, negatívne vplyvy na obyvateľstvo i spomaľovanie dopravy postupne zvyšuje naliehavosť odklonenia tranzitnej dopravy na obchvat. Ten má prepojiť hotové úseky R2 východne od Zvolena na rýchlostnú cestu R1. | 2 | 9/2028 | |||||
5 úsekov |
55,9 km |
2 - 8 |
932 mil. € |
19,9 mil. € |
3 407 - 62 652 | 2,4 |
2,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku