✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
2 - 8 |
4 710 mil. € |
2 228 - 62 652 | 2,4 |
10/2016 - 1/2021 |
||||||||||
1 | 10/2013 | D3 | 2 | Svrčinovec 420 m | 377 mil. € | 2 541 - 3 501 | 2 | 6/2017 | ||||||
2 | 1/2014 | D1 | 4 | Ovčiarsko 2360 m | 517 mil. € | Trasu od Bratislavy po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 predĺži o vyše 3 km a zrýchli sotva o 1 minútu. Zo zdrojovej a cieľovej dopravy Žiliny zrýchli citeľne iba cesty začínajúce alebo končiace na juhu Žiliny. | 23 579 - 28 413 | 3 | 1/2021 (0,0) | |||||
3 | 1/2014 | R2 | 2 | 8 248 - 13 434 | 1 | 10/2016 | ||||||||
4 | 7/2016 | R7 | 4 | 8 544 - 13 236 | 3 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
5 | 11/2016 | D1 | 4 | 241 mil. € | 3 166 - 11 562 | 2 | 12/2019 (0,0) | |||||||
6 | 8/2019 | R2 | 4 | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | ||||||||
7 | 3/2021 | R3 | 2 | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | ||||||||
8 | 1. | 10/2021 | R4 | 4 | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 1 | |||||||
9 | 5. | 4/2023 | R1 | 4 | 173 mil. € | 12 387 - 17 316 | 3 | |||||||
10 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 2 | 105 mil. € | 5 304 | 2 | |||||||
11 | 12. | 7/2024 | R3 | 2 | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | |||||||
12 | 13. | 8/2024 | R2 | 2 | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Pri všetkých projektoch je pred ich realizáciou potrebné overiť spoločenskú návratnosť v súlade s platnými metodikami a optimalizovať ich náklady. Náklady sa javia vysoké najmä pri projektoch R2 - Križovatka D1 - Trenčianska Turná, R2 - Zacharovce - Figa a R7 - Dolný Bar - Nové Zámky." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
13 | 18. | 4/2025 | D1 | 2 | 12 mil. € | 1 | ||||||||
14 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 2 | 77 mil. € | 2 | ||||||||
15 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 2 | Biela Skala 630 m | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 3 | ||||||
16 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 4 | Mníchova Lehota 180 m | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 2 | ||||||
17 | 25. | 1/2026 | D3 | 4 | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
18 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4 | 105 mil. € | 14 625 | 2 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
19 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 8 | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | ||||||
20 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 2 | 116 mil. € | 6 651 - 9 113 | 3 | |||||||
21 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 2 | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 2 | |||||||
22 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 2 | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 4 | |||||||
23 | 41. | 9/2028 | R2 | 2 | Chotômka 593 m | 235 mil. € | 7 793 | 4 | ||||||
24 | 59. | 7/2031 | R2 | 4 | 287 mil. € | Tranzit medzi B. Bystricou a Lučencom skráti severný obchvat Zvolena o 3 km, ušetrí 11 min. osobným a 8 min. nákladným vozidlám | 12 819 - 29 988 | 2 | ||||||
25 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 4 | 192 mil. € | 6 207 - 8 525 | 2 | |||||||
26 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | |||||||
2 - 8 |
4 710 mil. € |
2 228 - 62 652 | 2,4 |
10/2016 - 1/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku