✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
3,5 - 12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
2 - 8 |
4 273 mil. € |
2 541 - 62 652 | 2,0 |
2,3 |
10/2016 - 1/2021 |
|||||||||||
1 | 10/2013 | ![]() | D3 | 2 | Svrčinovec 420 m | 377 mil. € | 2 541 - 3 501 | 61 - 119 | 2 | 2 | 6/2017 | |||||
2 | 1/2014 | ![]() | D1 | 4 | Ovčiarsko 2360 m | 517 mil. € | 23 579 - 28 413 | 786 - 949 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | |||||
3 | 1/2014 | ![]() | R2 | 2 | 8 248 - 13 434 | 264 - 578 | 2 | 1 | 10/2016 | |||||||
4 | 7/2016 | ![]() | R7 | 4 | 8 544 - 13 236 | 199 - 387 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | |||||||
5 | 11/2016 | ![]() | D1 | 4 | 241 mil. € | 3 166 - 11 562 | 35 - 280 | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | ||||||
6 | 8/2019 | ![]() | R2 | 4 | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 288 - 316 | 2 | 2 | 1.6.2017 | ||||||
7 | 1. | 10/2021 | ![]() | R4 | 4 | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 232 - 1 254 | 2 | 1 | 11/2013 | |||||
8 | 5. | 4/2023 | ![]() | R1 | 4 | 173 mil. € | 12 387 - 17 316 | 225 - 330 | 2 | 3 | 09/2019 | |||||
9 | 8. - 9. | 3/2024 | ![]() | R2 | 2 | 105 mil. € | 5 304 | 177 | 2 | 2 | 5/2018 | |||||
10 | 12. | 7/2024 | ![]() | R3 | 2 | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 204 - 321 | 2 | 2 | nezačaté | |||||
11 | 13. | 8/2024 | ![]() | R2 | 2 | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 175 - 206 | 2 | 2 | 4/2018 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Pri všetkých projektoch je pred ich realizáciou potrebné overiť spoločenskú návratnosť v súlade s platnými metodikami a optimalizovať ich náklady. Náklady sa javia vysoké najmä pri projektoch R2 - Križovatka D1 - Trenčianska Turná, R2 - Zacharovce - Figa a R7 - Dolný Bar - Nové Zámky." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
12 | 18. | 4/2025 | ![]() | D1 | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | nezačaté | |||||||
13 | 20. - 23. | 10/2025 | ![]() | R3 | 2 | 77 mil. € | 2 | 2 | nezačaté | |||||||
14 | 20. - 23. | 10/2025 | ![]() | R3 | 2 | Biela Skala 630 m | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 159 - 204 | 2 | 3 | nezačaté | ||||
15 | 20. - 23. | 10/2025 | ![]() | R2 | 4 | Mníchova Lehota 180 m | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 443 - 502 | 2 | 2 | nezačaté | ||||
16 | 25. | 1/2026 | ![]() | D3 | 4 | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 381 - 551 | 2 | 4 | 1.10.2013 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
17 | 28. - 29. | 8/2026 | ![]() | R4 | 4 | 105 mil. € | 14 625 | 408 | 2 | 2 | nezačaté | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
18 | 34. - 36. | 6/2027 | ![]() | D1 | 8 | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 837 | 2 | 1 | 01/2019 | ||||
19 | 34. - 36. | 6/2027 | ![]() | R4 | 2 | 116 mil. € | 6 651 - 9 113 | 140 - 156 | 2 | 3 | nezačaté | |||||
20 | 34. - 36. | 6/2027 | ![]() | R4 | 2 | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 95 - 124 | 2 | 2 | nezačaté | |||||
21 | 39. - 40. | 3/2028 | ![]() | R2 | 2 | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 240 - 422 | 2 | 4 | nezačaté | |||||
22 | 41. | 9/2028 | ![]() | R2 | 2 | Chotômka 593 m | 235 mil. € | 7 793 | 393 | 2 | 4 | nezačaté | ||||
23 | 59. | 7/2031 | ![]() | R2 | 4 | 287 mil. € | 12 819 - 29 988 | 480 - 650 | 2 | 2 | nezačaté | |||||
24 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 4 | 192 mil. € | 6 207 - 8 525 | 205 - 244 | 2 | 2 | nezačaté | |||||
2 - 8 |
4 273 mil. € |
2 541 - 62 652 | 2,0 |
2,3 |
10/2016 - 1/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku