✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
|
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
|||||||||
1 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 133 mil. € | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | 0 % | 2/2033 (+4,5) | |||||
2 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 772 mil. € | 3 | 4 | Preťažené cesty v hlavnom meste treba v prvom rade odľahčiť lepším využitím koľajovej dopravy. Konkrétne zatraktívnenie denného docházdzania do Bratislavy verejnou dopravou - doplnenie zrýchlených vlakov a 15-minútový interval vlakov z Trnavy, Senca a Malaciek v špičke, lepšia nadväznosť autobusov k vlakom, posilnenie možností parkovania pri železničných staniciach a zastávkach v širšom regióne, z ktorého sa denne dochádza do metropoly. | 0 % | 6/2033 (+3,3) | |||||
3 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | |||||||||
4 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | |||||||
5 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | 0 % | 6/2034 (+7,0) | |||||
5 úsekov |
57,0 km |
1 096 mil. € |
14 233 - 93 344 | 2,6 |
3,2 |
11/2021 - 6/2034 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku