✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
12 úsekov |
104,4 km |
2 - 6 |
13 641 m |
2 394 mil. € |
5 550 - 30 731 | 2,8 |
3,3 |
||||||||
1 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||||||
2 | R4 | 10,2 km | 4 | 1 432 m | 299 mil. € | 12 070 | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | ||||||
3 | R3 | 4,9 km | 2 | 1 544 m | 77 mil. € | 5 660 | 2 | 2 | |||||||
4 | R3 | 8,3 km | 2 | 2 764 m | 199 mil. € | 6 090 | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | ||||||
5 | R2 | 16,0 km | 4 | 1 433 m | 277 mil. € | 12 676 - 16 847 | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | ||||||
6 | R2 | 2,7 km | 4 | 145 m | 59 mil. € | 13 396 | 12 862 | 3 | 4 | ||||||
7 | R2 | 6,1 km | 4 | 1 462 m | 143 mil. € | 12 125 | 12 157 | 3 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Pri všetkých projektoch je pred ich realizáciou potrebné overiť spoločenskú návratnosť v súlade s platnými metodikami a optimalizovať ich náklady. Náklady sa javia vysoké najmä pri projektoch R2 - Križovatka D1 - Trenčianska Turná, R2 - Zacharovce - Figa a R7 - Dolný Bar - Nové Zámky." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
8 | R2 | 20,7 km | 2 | 2 594 m | 211 mil. € | po Lučenec 9 371, ďalej 8 954 | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | ||||||
9 | R2 | 10,6 km | 2 | 1 041 m | 125 mil. € | po R. Sobotu 7 978, ďalej 8 783 | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | ||||||
10 | R1 | 4,6 km | 4 | 1 225 m | 100 mil. € | 14 868 | 11 611 | 4 | 3 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
11 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 20 978 | 3 | 4 | ||||||||
12 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 | 5 | ||||||||
12 úsekov |
104,4 km |
2 - 6 |
13 641 m |
2 394 mil. € |
5 550 - 30 731 | 2,8 |
3,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku