✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 8,7 mil. € | 3 | Naliehavosť dopravného problému tu netvorí tranzit ale vnútromestská doprava, resp. doprava s cieľom v Bratislave. Stav, keď doprava medzi východom a západom hlavného mesta preťažuje hneď dva mosty cez Dunaj, nie je dlhodobo udržateľný a časom si vyžiada riešenie. Východná a južná časť obchvatu Bratislavy, ktorá má vzniknuť v ramci PPP projektu D4R7, síce sčasti odbremení Prístavný most ale vôbec neodľahčí most Lafranconi, ktorý sa bude postupne blížiť k naplneniu kapacity. | 4 | ||||||
2 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 8,2 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | ||||||
3 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 5,5 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | ||||||
4 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | |||||||
5 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 101 mil. € | 5,5 mil. € | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | ||||||
5 úsekov |
47,0 km |
2 - 6 |
1 146 mil. € |
27,9 mil. € |
3 782 - 50 895 | 2,8 |
2,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku