✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
- predĺženie
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 | 32. - 33. | 12/2026 | ![]() | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 8,7 mil. € | 3 | Naliehavosť dopravného problému tu netvorí tranzit ale vnútromestská doprava, resp. doprava s cieľom v Bratislave. Stav, keď doprava medzi východom a západom hlavného mesta preťažuje hneď dva mosty cez Dunaj, nie je dlhodobo udržateľný a časom si vyžiada riešenie. Východná a južná časť obchvatu Bratislavy, ktorá má vzniknuť v ramci PPP projektu D4R7, síce sčasti odbremení Prístavný most ale vôbec neodľahčí most Lafranconi, ktorý sa bude postupne blížiť k naplneniu kapacity. | 4 | ||||||
2 | 6/2014 | ![]() | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 6,3 mil. € | 5,0 km | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | ||||||
3 | 48. - 49. | 9/2029 | ![]() | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 5,5 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | ||||||
4 | 7/2016 | ![]() | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 4,6 km | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||
4 úseky |
40,2 km |
2 - 6 |
1 398 mil. € |
20,6 mil. € |
9,6 km |
5 441 - 44 493 | 2,3 |
2,5 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku