✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
1 | 31. | 11/2026 | 4,0 km | 14,8 % | 4 | 179 mil. € | 163 mil. € | 1,9 min. | 15 053 | 1 | 2 | |||||
2 | 32. - 33. | 12/2026 | 12,4 km | 88,4 % | 4 | 772 mil. € | 738 mil. € | 3 | 4 | |||||||
2 úseky |
16,4 km |
70,5 % |
4 |
951 mil. € |
902 mil. € |
1,9 min. |
15 053 | 2,0 |
3,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku