✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
13 úsekov |
129,1 km |
2 - 4 |
2 534 mil. € |
27,5 min. |
5 550 - 12 862 | 3,2 |
3,5 |
||||||||||
1 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 5,0 min. | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 12/2017 | ||||||
2 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2,8 min. | 2 | 2 | 1/2023 | |||||||
3 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 5,9 min. | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | 1/2023 | ||||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 5,3 min. | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | 9/2023 | ||||||
5 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 1,1 min. | 12 862 | 3 | 4 | 10/2022 | ||||||
6 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 1,4 min. | 12 157 | 3 | 4 | 2/2023 | ||||||
7 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 1,9 min. | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | 11/2023 | |||||
8 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 2,3 min. | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | 3/2024 | |||||
9 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | 100 mil. € | 298 mil. €
spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. € | 11 611 | 4 | 3 | 7/2025 | ||||||
10 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | |||||||||
11 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 1,7 min. | 154 mil. eur | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | 12/2023 | |||||
12 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 0,1 min. | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | 2/2025 | |||||
13 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | |||||||||
13 úsekov |
129,1 km |
2 - 4 |
2 534 mil. € |
27,5 min. |
5 550 - 12 862 | 3,2 |
3,5 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku