✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
2021 vs 2017)
| ||||||||
12 úsekov |
107,9 km |
2 - 6 |
2 383 mil. € |
3,4 |
3,6 |
3.24109589041096 - 5.95068493150685 |
||||||||
1 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2 | 2 | 4,1 | |||||
2 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 2 | 3 | 4,1 | |||||
3 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 2 | 2 | 3,2 | |||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 3 | 4 | 4,2 | |||||
5 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 3 | 4 | 4,3 | |||||
6 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 4 | 4 | 4,8 | |||||
7 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 4 | 4 | 5,1 | |||||
8 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | 100 mil. € | 4 | 3 | 3,5 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
9 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | 3,3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
10 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | 4,5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
11 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 182 mil. € | 4 | 3 | 4,3 | |||||
12 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | 6,0 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
12 úsekov |
107,9 km |
2 - 6 |
2 383 mil. € |
3,4 |
3,6 |
3.24109589041096 - 5.95068493150685 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku