✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
2021 vs 2017)
| |||||||||
12 úsekov |
104,2 km |
2 - 4 |
2 348 mil. € |
5 550 - 12 862 | 3,3 |
3,5 |
3.24109589041096 - 5.2 |
||||||
1 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | 3,5 | ||||||
2 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2 | 2 | 4,1 | |||||||
3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | 4,1 | ||||||
4 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | 3,2 | ||||||
5 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 12 862 | 3 | 4 | 4,2 | ||||||
6 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 12 157 | 3 | 4 | 4,3 | ||||||
7 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | 4,8 | |||||
8 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | 5,1 | |||||
9 | 4,6 km | 4 | 100 mil. € | 298 mil. €
spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. € | 11 611 | 4 | 3 | 3,5 | |||||
10 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | 3,3 | |||||||
11 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 271 mil. € spolu za 64 km R3 Zvolen - Šahy s odhadovanými investičnými nákladmi 770 mil. € | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | 5,2 | |||||
12 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | 4,5 | |||||||
12 úsekov |
104,2 km |
2 - 4 |
2 348 mil. € |
5 550 - 12 862 | 3,3 |
3,5 |
3.24109589041096 - 5.2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku