✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
|
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||||
11 úsekov |
97,1 km |
2 - 4 |
12 |
2 416 mil. € |
5 550 - 12 862 | 3,2 |
3,5 |
4/2028 - 9/2033 |
|||||||||
1 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 1 | 77 mil. € | 2 | 2 | 10/2028 (+4,1) | |||||||
2 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 1 | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | 10/2028 (+4,1) | ||||||
3 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 1 | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | 10/2028 (+3,2) | ||||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 0 | 59 mil. € | 12 862 | 3 | 4 | 10/2028 (+4,2) | ||||||
5 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 2 | 143 mil. € | 12 157 | 3 | 4 | 12/2028 (+4,3) | ||||||
6 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 2 | 211 mil. € | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | 4/2028 (+4,8) | ||||||
7 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 1 | 125 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | 8/2028 (+5,1) | ||||||
8 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | 1 | 100 mil. € | 11 611 | 4 | 3 | 10/2028 (+3,5) | ||||||
9 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 1 | 772 mil. € | 3 | 4 | Preťažené cesty v hlavnom meste treba v prvom rade odľahčiť lepším využitím koľajovej dopravy. Konkrétne zatraktívnenie denného docházdzania do Bratislavy verejnou dopravou - doplnenie zrýchlených vlakov a 15-minútový interval vlakov z Trnavy, Senca a Malaciek v špičke, lepšia nadväznosť autobusov k vlakom, posilnenie možností parkovania pri železničných staniciach a zastávkach v širšom regióne, z ktorého sa denne dochádza do metropoly. | 6/2033 (+3,3) | ||||||
10 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 2 | 133 mil. € | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | 2/2033 (+4,5) | ||||||
11 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 0 | 321 mil. € | 10 359 | 3 | 3 | 9/2033 (+5,8) | ||||||
11 úsekov |
97,1 km |
2 - 4 |
12 |
2 416 mil. € |
5 550 - 12 862 | 3,2 |
3,5 |
4/2028 - 9/2033 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku