✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||||
11 úsekov |
94,2 km |
2 - 6 |
2 095 mil. € |
5 550 - 12 862 | 3,0 |
3,4 |
||||||||||
1 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 6/2014 | ||||||||||
2 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 5 660 | 2 | 2 | 9/2009 | ||||||||
3 | R3 | 8,3 km | 2 | Biela Skala 630 m | 199 mil. € | 6 090 | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | 12/2009 | ||||||
4 | R2 | 16,0 km | 4 | Mníchova Lehota 180 m | 277 mil. € | 12 676 - 16 847 | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | 7/2010 | ||||||
5 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 13 396 | 12 862 | 3 | 4 | 3/2011 | |||||||
6 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 12 125 | 12 157 | 3 | 4 | 3/2011 | |||||||
7 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | po Lučenec 9 371, ďalej 8 954 | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | 1/2011 | |||||||
8 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | po R. Sobotu 7 978, ďalej 8 783 | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | 2/2009 | |||||||
9 | R1 | 4,6 km | 4 | 100 mil. € | 14 868 | 11 611 | 4 | 3 | 7/2023 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
10 | D4 | 12,4 km | 4 | Karpaty 10 990 m | 772 mil. € | 20 978 | 3 | 4 | 7/2024 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
11 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 | 5 | 5/2026 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||||
11 úsekov |
94,2 km |
2 - 6 |
2 095 mil. € |
5 550 - 12 862 | 3,0 |
3,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku